bagdat Şifa baldır 🌸 Kızımın ismi olucak inşaAllah bizde Fatıma Şifa olarak tercih ettik 🥰 Amine Şifa da aklımdan geçti fakat çok yakın bi zamanda pamuk babannemi kaybettim ismi Fatma’ydı. O yüzden Fatıma’ya içim ayrı bi aktı ve Fatıma Şifa’da karar kıldık 🥳