Arkadaşlar bugün 32+0 oldum çalışabilir alıcam 34+0 a kadar. Ancak biliyorsunuz ki önümüz hafta bayram tatile denk geliyor. Doğumdan sonra tamamen 32-34 arası aktarılıyor mu yoksa resmi tatil çıkarılıp mı aktarılacak? Çünkü öyle olursa çalışabilir başlatmamım anlamı yok