Merhaba arkadaşlar buzdolabından çıkardığım anne sütünü ısıttıktan sonra tekrar dolaba koyup ısıtmak bozar mı sütü?Kızım hepsini içmedi de ()benmari usülü) ısıtıp verdim hepsini içemedi dibinde kaldı dolaba koyacaktım ki tedirgin oldum yardımcı olur musunuz