Ozlemm05 Kizlar yarin dogumum var onerileriniz varmi stres çoktu yasaklar var kendimi rahatlatmak istiyorum 🙏😔
Arifcaninannesi Ozlemm05 bol yürüyüş aci nescafe bol su cnm bende sezaryen oldum aklima gelen simdilik bunlar ikinciyi olacagim haziranda inslah
Gigy Ozlemm05 benim de yarın ,sağlıcakla gelsin inşallah minişler,çok farklı duygular yükleniyor 🤰🎉🎉🧚
Gamzeoztrk Yarın sabah 8 de bizimde yatisimiz yapılacak sezeryan için 🤲Heyecan korku çok farklı duygular var Sağ sağlim kavusalim evlatlarımıza ,💕
Ozlemm05 Gamzeoztrk bebeginizin kilosu en son kacti aceba bizim 36 da 3 kilo dedi doktor fazlamk diye dusundm
Ozlemm05 Eslemqwe benim ilk hicbirsey bilmiyorum yasayarak ogrenecegiz tek istedifim saglikla kucagima almak🙏😇
angels_-mom Ozlemm05 merhabalar bende 1 mayısta sezeryan oldum hiç korkulacak stres yapılacak Bi durum syok inanın. Sonu cok güzel 😇