Kbrasahin97 Kızlar tam kapanmada yatan yardımı görevliler eve getirecekmiş biz gidip alamıyor muşuz öyle mi bilgisi olan var mı pttler açık sonuçta neden alamıyoruz kendimiz Ayrıca ödemenin yanında kimliğinizle gidip alabilirsiniz yazıyor
Kbrasahin97 Miskokulum35 ne zaman almıştı Daha önce yattığında bizde almıştık ama bu tam kapanma da yatan için galiba eve gelecek diyorlar
Miskokulum35 Kbrasahin97 önceki sene . Ama ablamda aldı ptt ye gidip? Şuan süreç nasıl devam ediyor bilmiyorum ama ablam yeni aldım 4 ay gibi bir süre