Ben 7 yıl önce oğlumu 4.140 gr doğurdum. Bende oldukça minyonum doktorum inanmamıştı ultrasondaki kiloya normal olsun diye diretti. Baş o kadar problem olmadı ama omuzlarını 2 ebe bi doktor zor çıkardı. Tabi beni tahmin edersiniz 3 gün hastanede kaldım kanama olur yetiştiremezsiniz dedikleri için 1 hafta ayağa kalkamadım doğumdan sonra. Ama geçiyor hersey gibi bebekler sağlıklı oldunda