36+5 haftalık hamileyim dun doktora gittim bebeğimin karin cevresi 2 hafta geriden geliyormuş ve 6 mayıs günü hazırlığını yap doğuma cik dedi acikligim filan yok ara sıra sancim oluyo bu durumu yasayanlar var mi bebeğimi karnımda besleyemedigimi düşünüyorlar