Minik47 o hastanenin referans değeri sizin değer sayınız yazmıyor ama bu değer aralığında çıktığı için normal yazıyor eğer bu değerlendirme az olursa down sendromlu fazla olursa kusurlu doğum olur diye hatırlıyorum ama sizinkini normal yazıyor dert edeceğiniz bir durum yok sanırım 😊