midekoruyucu Durukelebek 🤭 millet hareket etmiyo diye dertleniyo bacım bence bi yerlerini sık kaşı bişey yap 😁
Mom789 Durukelebek normal normal benimki 30 dan sonra iyice fırlama oldu gecesi gündüzü yok maşallah yorulmuyor da 😅
Omerhatice Durukelebek evet canm norml zaman geçtikçe de azalacak bende az evvel.geldim kontrolden 31+2yiz usg ye falan kac kere vurdu doktor maşallah uçuyor bu kız diyor 🤣🤣
Omerhatice Durukelebek alla alla niye o kadar ara actiki acaba normalde bu zamandN sonra 3 hafta 35 36 dan sonra her hafta olur aslında Folk asiti 12 de bıraktık canim ayriyeten 4 tane vitamin kan ilacı falan kullanıyorum 🤗