Fatma_x canım bende de 13.haftadan itibaren çok oluyordu kasık ağrısı, doktorumun ilk sorduğu idrar yaparken yanma var mı oldu, enfeksiyondan şüphelendi. Yok dedim. Koku da yoktu çünkü bende. Magnezyum verdi bi de ilave her gün maden suyu iç dedi. Kasık ağrılarım geçti çok şükür 🤲🏼 Mutlaka içiyorum artık içmesem hemen farkediyor. 31 olduk hala devam