ogrencianne35 günaydın kızlar gece ara ara kasık agrım vardı biraz daha arttığını hissediyorum sanki yoksa heyecandan mi öyle düşünüyorum bilemedim 😂 sizde var mı ?
glnzem ogrencianne35 bende 35. Haftadayım bende de oluyor bu haftalarda artık yalancı sancıların başlaması normal canım
Findikinannesi ogrencianne35 bende 35 haftamdayim 33 haftadan beri var son zamanlar da iyice sıklaştı enfeksiyon da çıkmadı pazartesi kontrol vardi doktor normal bu haftalar dan sonra olur dedi
aslannaz21 ogrencianne35 35+3 olduk bende de var canm bel agrisi ama saniyelik yalanci sanciymis bunlar bende heyecanlaniyorm surekli kendimi dinliyorm
Mateacher Enfeksiyon olabilir canım… Benimde vardı bende sancılar başlıyor zannettim nst de çıkınca bir doktora gidip tahlil yaptirmakta fayda var