Zeynepezgi Merhaba kızlar 38+4 teyim doktorum çatı muayenesi yapmadıklarını sancıyı beklediklerini söyledi. Biraz eski bir yöntem olduğunu tercih etmediklerini belirtti böyle söyleyen doktor var mı başka