Kızlar günaydın normal de özelde Muayne oluyorum kan idrar vermem lazım 500 tl dediler bugün için devlet hastanesine randevu aldım 13.50 de aç veya tok mu gidiliyor bilginiz varmı o saatte gitsem yine kan idrar alırlar mı ? Teşekkür ediyorum şimdiden🌼