Arkadaşlar ağrılara dayanamıyorum ve isteğe bağlı sezeryana giricem Erdem hastanesinde saat 9da elimden gelen bu maalesef çünkü dayanamıyorum maalesef dualarınızı eksik etmeyin sezeryan şekline henüz karar vermedim tüm vücut olarak mı anesteziye gireyim yoksa yarım mı bilmiyorum 🤷🏼♀️