Kizlar merhaba ben suan 26+1 deyim cati muyanesi katinci haftada yapiliyor.
Seyhan-Sefa07 oooo daha dur. Ben 37 deyim daha bana yapılmadı.38 falan olur herhalde 🤩
Hey123 aynen bende 37 deyim daha yapılmadı.persembe randevum muhtemelen o zaman yapılır 🙃
Hey123 30 da yapiliyor denildi bana merak ettim
Önemli burbdurum yok ise 37 bitince yapılıyor. 38+2de oldum ben