maviscik77 35 hafta olduk kızlar yaklaşık 5 dakikadır bebeğim durmuyor hıçkırıyor gibi ama çok şiddetli , şu an yatıyorum bel ağrısı da girdi birden , af edersiniz kalçamdan hissediyorum ta vuruşunu , ilk defa bu kadar haraketli
meraklianne1 maviscik77 bende her gece rahimde hissediyorum hiç sevmiyorum o hareketlerini ama şükür hareketli yinede kasılmalar başladı bide bende 33+3 üz 🙄
Damlladamlla maviscik77 son haftalar bebek iyice kilo aldığı için çok hissediliyor hareketleri daha o ne ki 😊
meraklianne1 @maviscik77# benim kaburgalarıma batıyo ara ara çok acıyo mesela 😁😁 ama acıdan da zevk alıyoruz napalım😂😂
maviscik77 meraklianne1 acaba doğacak mı diye huylanıyorum sürekli aklım doğumda , acısı da tatlısı da güzel ama 😂
meraklianne1 maviscik77 bende bunu düşünüyorum hep bide kızlar erken doğar diyolar ya gözümü 38. Haftaya diktim resmen sanki o hafta gelecek kızım 🤣🤣🤣🤣