deRy_mOm Kızlar doktorum normal doğum dedi , ben çooook heyecanlı ve stresliyim. Rüyalarımda heo doğum yapıyorum. Çok korkuyorum normal doğumda sancıdan ve kesi atılmasından. Lütfen normal doğum yapanlar bana güzel şeyler anlatın çok ihtiyacım vaar :(
meraklianne1 deRy_mOm doğum yapmadım ama en güzeli şey olmalı galiba çocuğunu kucağına alıyosun odana yürüyerek çıkıyosun hep insta da görüyorum çok güzel 🌸🌸
Milenka deRy_mOm bence doğumun en güzel şekli normal doğum. Benimde ilk hamileliğim ama normal doğumu aşırı çok istiyorum . İnşallah nasip olur. O sancıdan vs korkmak yerine onu yaşamak istiyorum. Umarım ağrınızın az olduğu bir doğum gerçekleştirirsiniz.
deRy_mOm meraklianne1 İnşallah o duyguyu yaşayabilirim. Ama çok stresliyim ölcekmişim gibi hissediyorum :(
deRy_mOm Milenka inşallah öyle olur. Normal doğumda beni çok korkutuyorlar yok söyle okuyo böyle oluyo delirmek üzereyim
Burcutugay deRy_mOm Stres yapma doğum fizyolojik bi olay bedenin ve bebegin buna hazir olduğu zaman kendiliğinden gerçekleşebiliyo. Korkulcak bişey yok endise etme lütfen soncta herkes doğurabiliyo cok zor olsaydi bi tane yapar baska cocuk yapmazdi kimse :) Bizim tek eksigimiz normal doğum icin kendimizi egitemememiz . Eğer vucudunu egzersizle gerek nefes egzersizleriyle gerekse sancilari nasil karsilamamiz gerektigini dikiş olmasin diye perine masajini sanci geldigi zmaan bağırıp cagircagimiza o an dogru ikinmayi ogrensek hic bi problem olmuyo aslinda. Hic korkma yok normal yaptim su kadar cok dikisiim var cok zor oldu felan diyenlere hic kulak asma her doğum farkli eger iyi calissaydi ıkınma olayina kesisi de olmazdi yani onemli olan kendine guvenmen bebegine guvenmen sen de yaprsin herkes yapar sorun cikarsa tabikide sezeryan hayat kurtarir ama once dene at korkularini kafandan :)