_Elifffffff_ Merhaba hanımlar ağustos 12 doğum görünüyor 🙈 allah nasip ederse oğlum olucak ve aslan burcu görünüyor 😍 sizlerin geri sayımı ne kadar? Bebeklerinizin burcu ne olucak ?? Aslan burcu erkeği nasıl oluyor çok merak ediyorum🙈
_Elifffffff_ Gulsurmeli maşallah yengeç burcu çok iyi özellikle erkeği eşimden biliyorum çok evcil oluyorlar 🙈
Gulsurmeli _Elifffffff_ Ay sorma ikizler olarak gözüküyordu bende akrep burcuyum ikizlerle asla anlaşamıyorum erkek kardeşim ikizler ne dersem tersini yapıyor ya da yapmıyor değişik değişik 😂🤦🏻♀️. Akreple yengeçde iyi anlaşıyor aşırı sevindim bu duruma 🤭.
_Elifffffff_ Gulsurmeli bende akrep burcuyum eşimin kuzeni var kendisinden hoc haz etmem oda ikizler burcuymus megersem😁😁😁 eşim ve ben gayet uyumluyuz çok şükür akrep ve yengeç güzel.bir ikili🧡
_Elifffffff_ MinikMucizem23 maşallah sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲🧡 başak burcu aşırı titiz oluyor 😍
Ozge0200 _Elifffffff_ 108 gün kaldı bizim de kızım olacak hemen hemen aynı doğuracağız Sezaryen olacağım için en geç 10 diye bekliyoruz 2. doğumum olacak 🥰
_Elifffffff_ Ozge0200 saglikla kucağınıza alın inşaallah canm.benmde ikinci gebeligim normal doğum oluyor benmki 🤲🌺
YunSer _Elifffffff_ 97 şok şükür 2 li rakamlar 😇😇 10 ağustos doğum tarihi ama dr 40.haftayı beklemiycek sanırım 38 39. Haftada sezeryan olucam inşallah🤲
_Elifffffff_ YunSer maşallah aynı sayılırız bizde 12 ağustos ama erken gelir gibi geliyor banada 🙈 sağlıkla kucağınıza alın inşallah canm 🤲🌺