imzeynep Dfye inşallah sağlıkla kucağına alırsın. Bende de bu haftada aşırı mide yanması oluyor özellikle geceleri.
1987gokce Slvrhsyn32 bebeğin eşine kan akışı net sağlanmıyormus sağa ya da sola yatmak en faydalısı özellikle sol tarafa. Ama insan uyku sırasında anlamıyor 😕
1987gokce imzeynep ay valla her yerde bişey okuyorum hepsine dikkat etmeye çalışıyorum, doğursakta kurtulsak 😁
Duruannesi Ben de 34+6 Dayım gece uyuyamıyorum çabuk yoruluyorum hazırlıkların da büyük kısmı halloldu ama eksikler var hayırlı vakti gelince doğsun kızım😊
HlyaSinanAk Seliminannesi bende oyleyim canim ama suyuma cok falan dememisti doktorum iyi durumda demisti 32. Haftada gitmistim kontrole karnim catlayacak saniyorum hel su iki gundur
Seliminannesi HlyaSinanAk canim benim 30. Haftamda kontrole gittigimde iyiydi suyu. 34te gittigimde fazla oldugunu soyledi ve nefesim kesiliyor resmen
HlyaSinanAk Seliminannesi karnimda o kadar yukardaki kizim resmen midemde ondaan da sikinti oluyo. Oglumdada hic inmemisti karnim hep agzimdaydi valla😑
MeltemCankurt 34+2. Sırtım ve belım okadar agrıyoki tarifi imkansız bı anda krap gıbı geliyo hareketsız kalıyorum.ayakalarım şiş ve agrıyo gece uyuku zaten yok iyice agarlastım ve halsizlestım.allah tez zamanda bı avazda kurtarsın hepimizi 🙏🏻🙏🏻 Herseyımız hazır dıye bılırız beklıyoruz bakalım 🤔