Merhaba güzel anneler ve anne adayları. Bu ay korunmayı bıraktık ve bebek için çalışmalara başladık diyeyim. Genetik testleri yaptırdım. Her şey temiz çıktı sadece bir genimde pıhtılaşma sorunum varmış. Tedaviye gebe kaldıktan sonra başlayacakmışız. Bu günler yumurtlama günlerimi gösteriyor değerlendirdik inşallah güzel haberleri alırım🙏🏻 Bu süreçte siz neler yaptınız ne zaman hamile kaldınız? Doktorum ilaçlara hamileliği öğrenince başlayacağız dedi. Bazı yazılar okuyorum hamile olmadan başlamışlar geç kalınır vs gibi şeyler okudum bu da beni biraz korkuttu. Doktoruma güveniyorum kendi başıma iş yapmak istemem. Hamile olduğunuzu öğrendikten sonra kan sulandırıcı ilaç veya iğneye başlan var mı aranızda her hangi bir sorun olmayan. Şimdiden teşekkürler♥️🙏🏻