3gündür inanılmaz kol ağrısı çekiyorum.6 haftalık hamileyim. Her uyandığımda herhalde üzerine yatmışımdır geçer diye düşünüyorum ama,beni bu saatte uykudan uyandıracak siddette ağrıyor suan. Eşim doktora gidelim diyor ama hamile olduğum için ilaç vermeyecek düşüncesiyle gitmek istemiyorum pandeminin ortasında. Bilgidiğim kadarıyla kas gevşetici vs kullanmak yasak. Doğal bir öneriniz var mıdır acaba 😔