Yeni_hamis Bende geçende gördüm bununla alakalı bir açıklama yazısı.İlla yasin okumak gerekmiyor yazıyordu.Ayetel Kürsi , Nas , Felak , Fatihaa okumak bile kafiymiş..Hangi duayı biliyorsan kısacası.Oda sıcaklığında olması lazımmış suyun.içen de var içmeyen de.Ama doğum sonrası suyun içinden çıkarmayı sakın unutmayın