Babyto-Mom Kızlar şuan yerimden kalkamıyorum şiddetli bel ve kasık ağrım var 32+3 teyiz karnım sertleşiyor ve bebek hareketlerini hissedemiyorum şuan yardım edin
Yetgineslihan Babyto-Mom tatlı bişeyler yeyip solunuza yatın hala hissetmiyorsanız hemen hastaneye gidin 🙏
alazzeyneperva Babyto-Mom ya evet bayanın dediği gibi yapın geçmezse doktora muhakkak gidin umarım bisey yoktur
lily-11 Babyto-Mom normaldeki ağrıdan daha fazla ve şiddetliyse size anormal bir durum gibi geldiyse acile gidip bi baktırın içiniz rahat etsin hiç burda oyalanmayın👍🏼
Babyto-Mom Yetgineslihan ne kadar süre hissetmezsek riskli oluyor ben daha yeni farkettim hissetemediğimi
alazzeyneperva Babyto-Mom yani gerçekten bilemem bisey diyemem bilgisi olan bi sağlikci filan yazarsa belki daha iyi olur yanlış yönlendirmek istemem
ebrarecem Ilık bir duş alın tatlı yiyin su için solunuza yatın. Sertleşmenin ağrının geçmesi lazım yarım saat sonra eğer geçmezse acile gidin. Doktorum 15 dk bir sancı gelirse hastaneye gelmem gerektiğini söylemişti.
ebrarecem Babyto-Mom Babyto-Mom gün içinde çok ayakta kaldıysan yada yorulduysan o da ağrı yapabiliyor. Bebek hareketlerini hissediyor musun
Babyto-Mom ebrarecem Evet biliyorum. Bugün biraz iş yaptım ama bebek hareketlerini yeni farkettim hissetmediğimi hissetsem bel ağrısı normal endişenlenmiycem🥺
Babyto-Mom lily-11 Yok bel ağrısıfazla ev işi yapınca hep oluyor ama benek hareketlerini hissedemiyorum
ebrarecem Babyto-Mom sen yorulunca bebekte yoruluyor o yüzden hareket etmeyebiliyor. Dinlenince hareketlenir eğer hareket yoksa ağrı devam ediyorsa hastaneye gidip kontrol ettir için rahatlasın.
lily-11 Babyto-Mom ne kadar süredir hissedemiyorsunuz belki uyuyordur benim de geçen hafta bi iki gün sürmüştü çok sakindi ama elimle biraz dürdünce minik de olsa karşılık verip devamını getirmemiştiki gün sonra tekrar kıpırdamasını arttırdı. Sizde hiç mi hareket yok bi de ne kadar süredir hissetmediniz