Damlladamlla Kızlar regl olduğumuz zaman ki ağrılar gibi ağrılarım oluyor sizce doğum belirtisi mi 40. Haftamdayım ama düzensiz
Deryayurt Damlladamlla genelde doğum sancıları öyle başlıyor diye biliyorum ama düzenli olmalı sen yinede takip et geçmezse bı acile git istersen
Buketkucuk Damlladamlla ben 39+2 haftalığım ve benimde arada düzensiz bir şekilde oluyor ama asla şiddetli değil ne gelen var ne giden🙊