Kızıma hamileyken çok kilo aldığım için 2 tane bel fıtığım oluşmuştu. Şimdi 2.ye hamileyim ama kilolu değilim 58-59 um kızım 20 aylık kucağımdan yere koyarken belim tutuldu daha öncede oluyordu ama geçiyordu hemen şimdi 1 saattir böyle kaldım acile gitsem kas gevşetici fln vururlar mı?