Nrytg merhabalar . Şuan hamile değilim Onur bey de tüp bebeğe başladım bende . Ama kafama takılan bişey var onu sormak istedim . Doğum hakkında konuştunuz mu hiç kimisi diyor sezeryan yanlısı baştan belli ediyor doktor falan diye yorumlar okudum internette . Şişede doğum hakkında yönlendirme yaptı mı hiç . Ama bende çok memnunum çok ilgili çok tatlı bı doktor