busra1485 açıkçası ben kullanmadan önce çok araştırdım doktorumla da görüştüm. İnternetten de araştırabilirsin tabikii her doktorun görüşü farklıdır ama bana mantıklı geldiği için kullandım. Enfeksiyon erken doğuma, doğumda anomalilelere, bebeğin doğduğu gibi küvezde kontrole alınmasına, annenin daha büyük enfeksiyonlar kapmasına neden olabiliyor tedavi edilmediğinde. Antibiyotik ise gerekli görüldüğünde kullanılabiliyor fakat elbette her sorunda kullanılmaz, ancak ciddi enfeksiyonlarda kullanılır. Benim enfeksiyonumda ciddi olduğundan kullandım, ayrıca doğumum yakın olduğundan eğer enfeksiyonum tedavi edilmezse doğum esnasında sorun yaşayabileceğimden ya da daha kötüsü enfeksiyon kapmış olma riskine karşın bebeğimi doğduğu gibi kontrol amaçlı bile olsa küveze alabileceklerinden antibiyotik kullanmak bana daha mantıklı geldi, çünkü enfeksiyon antibiyotikten daha zararlı🙏🏼