Yesimmmmi ay o kadar haklısın ki helâli hoş olsun burda sabhtandır görüyorum herkese çıkmış mübarek hatta 3 kere alanlar var.. Ben 1.sinde başvurmuş vermedi buna da başvurdum ama ümidim yok. Kiracıyım asgari ücretle çalışıyo eşim ama yok vermiyolar. Sadece bu değil ibb nin verdiği yenidoğan desteği,alışveriş kartı için falanda başvurdum ihtiyaç sahibi değilmişim öyle diyolar tamm da bu alanlar neye göre aliyo ben anlamdım arkadaş..