KubraAydin neyi çok istersen Allah seni onunla sınar derler. Kafanızı rahatlamayı deneyin. Ben bir yıl nişanlı kalmıştım ve artık kafayı yemek üzereydim bir ay daha fazla kalsam ayrılacaktim artık düğünümüz bir anda oldu. Bu yüzden bebek için hep diyorum ki Allahım sen istemeden olmayacak biliyorum. Ve bebek istiyorum ama o süreçteki gibi kendimi paralayıp isyan etmiyorum.