Meryemkale Merhaba kızlar 2 gün önce elhamdülillah doğum yaptım herşeyi iz iyi güzel tek sorun benim sütüm az ve bebeğine yetmiyor sanırım. Denediğiniz süt arttırıcı çay önerir misiniz lütfen 🤦♀️😔
mlkkk Meryemkale humana iyi diyorlar canım bi dene istersen bide bol su tüket su çok daha faydalı süte
Annecik_ Meryemkale rezene çayı hem gazı alır hem süt yapar ama sütü en çok kırmızı et ve su tüketmek artırır
Gamzee_27 Canım benim arkadaşım eczaneden almıştı anne sütü arttırıcı bitki çayı varmış bilgin olsun😊
Gamzee_27 Su yulaf havuç arpa koyu yeşil yapraklı sebzeler ceviz,fındık,badem susam Rezene sarımsak ve yoğurtlu çorbalar canım bunları dene ve stres yapma pozitif ol masaj yap görüşüne 🌸
3MelekAnnesi3 Meryemkale bestlak damla ve bebek her emdikten sonra aynı gögsü 15 dk kendinde sağ hem emzirip hem sapmak beyni cok uyardıgı için süt yapma eğilimi gerceleşiyor birde rezene kimyon cayı günde ne kadar içmek istersen o kadar iç bol bol
Mores Meryemkale öncelikle hayırlı olsun. Doğum yaptıktan sonra biliyorsunuz sarı süt gelir. Beyaz sütün gelmesi 3-5 günü bulur. Bebek emiyorsa süt vardır günde 6-7 bez işiyorsa doyuyordur. Galiba sütüm yetmiyor derseniz kaygılanırsanız inanın gelecek sütü de etkilersiniz. Allah öyle bir mucize yaratmış ki mutlaka bebeğinizin rızkını da vermiştir. Bedeninize güvenin 🤗 süt yapan şey dengeli beslenme, uyku ve bol su dur. Ama illaki bollaşsın diyorsanız tane kimyon çayı ve rezeneyi tavsiye ediyorlar 🌸
Miskokulum35 Meryemkale humana çayı varmış canım. Üst tarafında anne bebek resmi varmış o çok iyiymiş. Arkadaşım yeni doğum yaptı bana önerdi bende alıcam ondan