es-es1 Kızlar 1 ay oldu sezeryan olalı bugün ameliyat yerim değil de onun üst kısmı şişti ağrı var. sanki ilk 1 haftalık zorlu günlere geri döndüm normal mi bu durum
SineMina es-es1 enfeksiyon kapmis olabilir yada usutmus olabilirsin ayaklarini sicak tut bi doktoruna sor bence antibiyotik fln verir belki
SineMina es-es1 sen daha lohusasin corap giymen lazim hem sen usutursun hem bebegin gazi olur dikkat etmen lazim kendine