Derosasnne bende oldu ilk 7 gün, sanırım yanlızlıktan sadece eşimle kaldım pandemiden dolayı kimse gelemdi kendimi çok yanlız çaresiz yetersiz hissettim emziremedim dahada çöktüm her zaman ağlamaklıydım doğumdan önce aiasla sendrom yaşamam diyordum ama öle olmuyomuş tamamen hormonel bir durumdu şimdilerde daha iyiyim topladım en azından