gmzsdt canım ben kürtaj olurken bana suni sancı taktılar gündüz 11 gibi bildiğin doğum sancısı yaşadım hastane odası da bodrumdaydı cam falan yoktu ( güya özel) kürtaj oldum çıktım akşam ezanı okunuyordu. Ertesi gün karın ağrım öğlen gibi başlıyor ne içersem içeyim akşam karanlık olana kadar geçmiyor normalde ağrı kesici içmem üç dört tane içiyorudum asla geçmedi ve bu bir hafta sürdü bir hafta sonra kontorole gittim anlattım öğlende sancı vuruyor akşam geçiyor diye. Doktora gittiğimizdede saat 2 gibiydi sancıdan kıvranıyordum Doktorum gülümsedi ve travma geçiriyorsun beynin o anı unutmuyor oyun oynuyor ağrı olcak bir şeyin yok her şey normal dedi. Sancıdan kıvranan ben doktorun yanından cıktıktan sonra ağrım kesildi. Çünkü suni sancı beklemiyordum ağrım olmicak sanıyordum suni sancıyı duyunca ve ağrım başlayınca çok kötü oldum hastaneden cıktığımızda ağrım yoktu ve karanlıktı. Beynim bir hafta boyunca bana oyun oynamış bunu biri anlatsa asla inanmam ama başıma geldi. Hatta bunun bir adıda varmış bir şey travmaası diye ama şuan hatırlamıyorum görümcem doktor o da diyor biz bunu öğrenirken acaba hiç kimse böyle bir şey yaşar mı diye düşünüyordum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️