gmzsdt 1 mayısta Kürtaj oldum 4 mayısta çok agrım oldu hala devam ediyor kanama ile , doktorun verdiği agrı kesici iyi gelmedi başka agrı kesici içsem olur mu .. çok agrım var
Zelsonr gmzsdt Bende geçtiğimiz eylül ayında olmuştum ama doktorun verdiği ilaçlar ise yaramıştı o yüzden başka bir ilaç kullanmadım o yüzden şuan ne desem yalan olur. Yani bana kalırsa bir zararı yon diye düşünüyorum ama bilemiyorum üstte kalsın canım 💕🤲 Rabbim şifa versin inşallah 🤲
Guneyinannesi1 gmzsdt antibiyotik ve ağrı kesici yazmistir zaten onlar haricinde bisi kullanmayın benimde ağrıyordu ben agri kesici bile içmedim… Hic bi agri kesici tam kesmiyor kurtaj sonrası tabi benim öyle ama yiende ben olsam icmem Allah sifa versin ❤️ bu arada doktor bana çok siddetli ağrın olursa gel demişti fazla siddettliyse bi gidin isterseniz
gmzsdt Guneyinannesi1 evet öyle yazdı ama agrı kesici pek işeyaramadı , nedense bugün kanamam başladı ve agrım ilk 3 gün yoktu
Sterre 14 Nisanda kürtaj oldum. Doktorum bana antibiyotik vermedi ama ağrı kesici vermişti. Ağrım olmadığı için hiç kullanmadım. Bana ağrın şiddetli olursa ya da kanaman çok olursa gel demişti. Doktorunuza bu durumu danışmanızda fayda var diye düşünüyorum.
Guneyinannesi1 gmzsdt kurtajdan sonra dengeler bozuluyor adetin 2 3 aya bile ancak düzene girecek 1 hafta sonra kontrole git rahimin duruma baksın
Booncukk gmzsdt tamam başlamiş en azından bende hiç kanama olmadı içerde birikmiş sonra bide suni sanciyla onu atmaya çalıştım..
Sterre gmzsdt Benim kanamam da 3 günden sonra başladı. Ama 1 hafta kadar damla damla fakat ped kullanacak kadar geldi. Sonrasında 2-3 gün kahverengi leke oldu ve normale döndü. Rahmin kendini toplamasından dolayı kasıkta ağrı yaşadım ama çok fazla değildi.
gmzsdt Guneyinannesi1 Çok teşekkür ederim yardımcı olduğun için 🙏 asla aksatmam kendimi topladıktan sonra bebek düşünüyoruz nasip ederse rabbim inşallah o yüzden tedavime devam
KubraAydin gmzsdt bende Mart ayında oldum bayılacak derecede ağrım oldu ayakta duramıyordum doktoruma gittim bünyem kanı dışarı atamadığını içerde kaldığını söyledi ve tekrar temizledi alttan bi ilaç verdi ondan sonra kanamam arttı kanamam oldukça da rahatladım ağrılarım bitti seninde bundan kaynaklı olabilir
gmzsdt KubraAydin 20 gün sonra gidicem bakalım ,ama dediğiniz gibi sanırım kanamam bugün gelmeye başladı epey geldikçe rahatlama olucak
KubraAydin gmzsdt evet kanama oldukça rahatlıyor insan ben kanamam bittikten sonra gittim kontrole çok şükür temizlenmiş bişey kalmamıştı 🤲🏻 şimdi tekrar istiyorum hamile kalmak rabbim inşallah nasip eder ❤️
gmzsdt KubraAydin inşallah canım inşallah , kanaman bitince korunmadan ilişkiye devam dedi benim doktorum , senin doktorun ne önerdi
KubraAydin gmzsdt doktor bana 1. Veya 2. Adetinden sonra düşünebilirsiniz dedi çünkü en az 3 ay zaten rahimin toparlanma süreci var canım