mustafaveannesii MDT ya bende saçımı kesicem ömrü uzalır diyo annem ne olacak halimiz bilmiyorum 😂😂😬🤦♀️
Pelin__1 mustafaveannesii Valla şapır şupur yedim 😂 Elini yüzüne falan sürme diyorlar yerken sürmediğimi düşünüyorum 😅
Nilya88 Mavi34 denedim çilek yerken elimi göbeğimin alt tarafına değdirdim bakcam çocuk doğunca doğru mu die🤣
greybrde mustafaveannesii henüz doğurmadım ama deli divane yerim çileği hurafedir diye ümid ediyorum 😂🤣