bbestw
Doktorum izinliydi bu hafta.. Yarın dönecek.. Birde sancım olmadığı için.. Git- gel yada suni sancı istemiyorum🙈.. Bebişimin hareketlerini takip ediyorum.. Şükür şuan hareketli.. Yarın yada durumuma göre öbürgün muayeneye gideceğim inşâALLAH👍🏼..