Damla4150 Kizlar sol tarafa yatinca bebek cok haraket ediyor rahatsiz edici oluyor sizdede aynisi oluyor mu 🤷🏻♀️
6107 Damla4150 bende tam tersi sağ tarafa yatınca rahatsız oluyoruz 🤦🏼♀️ Gebeliği yarıladık ama şimdiden aynı tarafa yatmaktan sol tarafımız çürüdü 😏🤦🏼♀️😂
Hatice4446 Damla4150 evet ya sol tarafıma yatınca resmen vuruyor dön diye sağa dönüp yatıyorum bende mecburen
Mavi34 Damla4150 beni.ki henüz çok ufak napiyor içerde bilmem ama sola yatınca bebeğe daha iyi kan gidermiş ve rahat olurmuş ondan hareketlenmistir 🥰
Esbebeginannesi Damla4150 sol tarafa yatinca kalbim sıkışıyor nefes alamiyorum maalesef sag tarafa yatiyorum sag tarafta da baya hareketli benim yaramaz 🤭
Thutik Damla4150 hangi tarafa yatarsam yatayım bateri çalmaya tam gaz devam 👼 sırt üstü pozisyonda olduğu için sağa da yatsam sola da içeride coşkuyla parti veriyor geceleri 🥳🤯
MinnieMouse Damla4150 en rahat oldugu pozisyon cunku 😍 gun icinde anne karni besik gorevi gordugu icin sessiz karanlikta sen yatana kadar uyuyup tam sen uyuyacagin zaman halay cekmeye basliyodur 🤣
Babyjo Damla4150 Aslında rahatsız olmuyor sol tarafa yatınca kan akışı daha iyu oldugun için hareketleniyor yani iyi birşey