Esbebeginannesi Kizlar selam. 29 haftalik hamileyim. Gogsumden bir kac damla sıvı gibi bir sey gelmis. Bu haftalarda normal mi acaba. Erken değil mi süt gelmesi icin. Erken dogum işareti olabilir mi? Basina gelen var mi acaba?
NebahatBoncuk Esbebeginannesi sicak su ile yikanmamaya çalışın. Bide sıkmayın kesinlikle.sıkınca rah8mi uyarıyormuş erken dogumu tetikliyormus.
34Sare Esbebeginannesi normal bir durum canım, doğumdan önceki gelen sıvı süt kanallarını temizliyor doğuma kadar ara ara sıvı akar
SedaCeki Esbebeginannesi hicbir sorun yok vucut bebise hazirlaniyor meyveyi bol yedigimde ben daha cok geliyor mesela 😊 sıkılmaması gerekiyor o kadar kendi kendine akmasinda sorun yok bu doktorumun bana verdigi bilgidir ama hurafelerle aklinizi karistrmyin ilk sut gelisinde bende erken dogum vs baya korkmustum23. Haftamdaydim bide gayet saglikli bi durum bu🥰
halise_bozdaq63 Esbebeginannesi alakası yok doktoruma özellikle sordum göğüs hazırlık yapıyor süt için arada gelmesi çok normal burda yazılan olumsuz hiçbir şeye bakma ben 38 haftalığım iki aydır arada geliyor çok şükür hiçbir sorunda yok erken doğum söz konusu bile değil korkmayın çok çok normal 👍🏻
Esbebeginannesi NebahatBoncuk Sefos Hic dokunmuyorum erken dogumi tetiklemesin diye. Daha once erken dogum yapmistim o yuzden biraz panik oldum.
halise_bozdaq63 NebahatBoncuk bunu nerden duymuşsan çok saçma ve yanlış bir bilgi burdaki anne adaylarınıda korkutmayın bu düşüncelerinizle bir uzmana sor öğren sonra gel yorum yap
NayOz Selam merak etmeyin 14. Haftada bende de olmaya başladı doktoruma sorduğumda olabileceğini telaş yapmamamı söyledi. Şu an 27 haftamdayım bir kaç kere daha oldu bu durum.
Esbebeginannesi NayOz normal bir durum olmasina sevindim gercekten sagolun. Bi anda oyle gorunce panik oldum.
Sefos Esbebeginannesi bende 21 haftalık erken doğum ile oğlumu kaybettim bende endişe ettim ilk görünce korkma 6. Ayı bitirdim şükür hala var sıkmadı soğuğa yakın duş alıyorum sık almamak ile birlikte
Esbebeginannesi 34Sare ben de erken dogum habercisi falan olabilir diye dusunerek korktum. Daha once erken dogumdan bebegimi kaybettim. Her şeyden korkar olsum. Sagolun
NayOz Esbebeginannesi Bende çok panik olmuştum ilk gördüğümde sabah çok erken saate farkettiğim için hemen doktoru arayıp soramamıştım . Genelde gece uyurken oluyor bende sabah kalktığımda görüyorum.
Vera_vera Kızlar bişey dicem ben sıkmıyorum ama 5. Ayımdan beri sürekli akıyor o sıvı bazen bayada ıslatıyor iç çamaşırımı şu ann6 aylığım hala akıyor
Vera_vera Şimdi hepiniz erken doğumu tetikliyor yazmışsınız endişe etmelimiyim ya nerdeyse hergün akıyor
SedaCeki Vera_vera kimseyi duymayon yok oyle bisey doktorunuza danisin. Benim kac haftadr geliyor sutum 😊 catlaklarim icin yag ile masajimida yapiyorum. Yalnizca sıkmayın gogsunuzu o kadar. Gayet saglıklıyız😊
Esbebeginannesi Sefos ben de 23 haftalik erken dogumla kaynettim bebegimi o yuzden tedirgin oluyorum. Neyse ki bu durum normalmis😊
Vera_vera SedaCeki ay teşekkür ederim bayılıyorum böyle kırmadan incitneden yorum yapanlara ya ☺️ Hiç çatlağın oluştumu acaba bende bebek yapı kullanıyorum 3. Aydan beri erken kullanmaya başladım çatlak oluşmasın diye
NebahatBoncuk halise_bozdaq63 ben zaten uzmandan oğrenipte geldim buraya. Merak etme. Doktorum da işinde gayet iyi bir prof. Bundan öncede 3 tane kaybettim. Bu 4. Gebeligim o yuzden a dan z si ne herseyi arastiriyor ve ögreniyorum. Hayirli geceler.