Kızlar kendımı böyle 5 aylık gibi hıssedıyorm karnım aşırı şiş goguslerım şiş 2 kılo farkedıyo tartıda şiş olmam ektra bısey yıyemıyorm cunku cok ıstahsızım mıdem bulanıyo umarım biran önce gecer varmı benım gibi olup geçen bıran önce 12. Hafta gelsın normale döneyim ıstıyorm 🤢