Mom54544
Anladım canım rabbim kolay geçirsin cümlemizinkini. Aynen öyle yaaa😢
Benimde öyle diyordu eşim 8.ayında yaparız falan diye adamın gözünü korkuttum işte ya 7. Ayda doğarsa napicaz hicbirseyi hazır olmasın mı nerden biliyorsun erken mi geç mi dogacagini, tabi inşallah zamanında doğar ama bizim önlem almamız gerekiyor 5. Ayda başlayalım 7ye kadar anca tamamlariz falan şimdi ikna oldu bayramdan sonra basliycaz bakalım😂🤭🤭