Malum son yıllardaki artışla ve doktorların uğraşmak isteme sebebiyle sezaryene çok yönelim oldu. Benim doktorum aksine öyle keyfi sebeple istesen mırın kırın edidek bir doktor. Zaten hep son ana kadar normal olarak düşündük ve geldik. Ta ki son hftalarda hala bebeğin kanala girmeniş olmasıyla karşılaşana kadar. Yürüyüşlerim sporum hep yapab birydim. Ama bebeğim de baş çevresi olarak hep 2 hafta önden gitti. Gövdesel olarak iri değil ama başı büyüktü hep. Şuan 40+2 deyim. 3-4 kez çatı muayenem yapıldı. Sadede çatı değil bebeğin konumunu da doktorum hep kontrol etti eliyle. Ama maalesef başı kanala oturmuyordu. Bugün gittğimde hafif inmiş aşağı dddi ultrasonda ama bi alttan bakalım teyit edelim dedi baktı ve başı ileri geri itebiliyorum kanal girmiş ve sabit olması gerek dedi yani itememeö lazım dedi. Normalde doktorum 40 ı dolduralım dedi. O da3 mayısta doldu zaten. Ben de 41 i de mi doldursak diye düşündüm hep. Keza anlayış gösterdi bir sorun olmadığı için doldurabikiriz demişti ama geçen hafta. Bu hafta gittiğimizde işte psikolojik olarak kabul etmelisin ki normal olmayacal dedi. İstersen önümüzdeki pazartesiyi bekleyelim ama korkumuz içeride de dışkı yapma durumu dedi. Bu risklidir ve önceden tahmin edilemez yaparsa bebeğin hayatını riske sokar bunu da anlamayız dedi. İlk basta bahsettiğim gibi başının büyük olma durumu cabası 42 + şuan baş çevresi. Hani bazen diyorum acabs normal olsa bile bu boyutu doğurabilir miyim diye. Burda da okuduğum üzere bazen iri bebek ciddi yırtılmaşara sebep oluypr. Ama vicdanen de sanki cocuğu bıraksalar 50 haftaya kadar içimde tutacak gibi hissediyorum 😂😂😂 Sezaryen tarihi aldık 6 sına. Normalde 10 mayısa almıştık ama madem gelmiyor 4 gün öne çekelim dedik eşimle. Vicdan azabı duyuyorum niyetse doğru bir karar mı acaba diye😕 pazartesihi beklesek gelir mi diye. Plasenta da baya eskimiş durumda artık. 42 yi zaten doldurmazdıö ve doktorum da istemezdi. Ama acaba pazartesiyi beklesemiydim diyorum, doktprum kolaya mı kaçtı diyorum, yanlış karar mı verdim diyorum acayip bir git gel içindeyim 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤔