mavis24 bugün tam 30+0 oldum, hamile kaldığım ilk haftalardan beri enfeksiyon ile uğraşıyorum. İlk haftalar sadece su içerken bulantım oluyordu, zorla 1.5 2 litre içiyordum. Toz şase, antibiyotik, fitil kullandım, bugün tahlil versem yine çıkar. Artık bıraktım peşini, günde 3 litre su içiyorum neredeyse daha fazlasını da kaldıramicam. Akışına bıraktım