Eduger sen bilirsin canım bu tamamen tercih meselesi. Ben de o sebeple ayrıntılı ultrasonu bekledim zaten. Sağlıklı olduğunu öğrenince cinsiyetten de emin olunca başladım alışverişe. Yavaş yavaş yapınca hem maddi olarak çok zorlamıyor hem de daha iyi araştırıyor indirim vs takip edebiliyorum. Şuan 29. Haftadayız kıyafet- tekstil işimiz tamamen bitti. Beşiği de hazır.Kremler, bezler gibi ufak tefek şeyleri kaldı. Ama genelde annelerin tavsiyesi 30. Haftadan sonraya fazla bir şey bırakmamak yönünde.o zaman hem ağırlaşıyormuşsun hem de erken doğum ihtimaline karşı hazırlıklı oluyorsun. Elbette tercih senin ☺️