Hicret_34 Merhaba 15 haftalık gebeyim . Bugün doktor kontrolüm vardı. Doktor bebeğin eşiği aşağıda dedi . Bu duruma yaşayan var mı ? Korkmam gerekiyor mu ne yapmam lazım bilmiyorum ilk gebeliğim. Başka doktora da görünmeyi düşünüyorum ama moralim çok bozuk 🥺
thepurple Hicret_34 13. Haftamda bana da dedi ama şöyle söylemişti “plesenta aşağıda ama bu sorun olması için daha erken 20. Haftadan sonra aşağıda olması sorun” demişti
Zelsonr Hicret_34 Rabbim sana bagislasin evladını canım.benim bildiğin bu durumda sürekli uzanıp dinlenmen gerekiyor. Kanaman var mı peki
Didoudo Hicret_34 o haftalarda benimde aşağıdaydı sonrasında yukarı çıktı. Doktorumda cikabilir demisti zaten su an 29+3 üm hala yukarda
Zelsonr Hicret_34 Çok şükür canım 😍 Sen içini ferah tut canım Rabbime emanetler sen kendine dikkat et yorma kendini 💕
Oozgn Hicret_34 ilk başlarda normal sonrası sorun hele birde rahimi tam kapatıp yapışma varsa tehlikeli diye biliyorum doğumda çok kanama hatta rahim bile alınabiliyor diye. Bende 20. haftamda detaylıda anlaşıldı ağır iş egzersiz cinsel ilişki yasak. 26 haftalık olunca perinotoloji tekrar çağırdı şuan 24+0
Hicret_34 Oozgn bana da randevu vardı perinotoloji için önümüzde ki ay için . Ama düzelir diye düşünüyorum da diye de ekledi . Yine de tedirginim
Oozgn Hicret_34 karnımiz büyüdükçe çıkıyormuş çoğunlukla bende baya kafaya takmıştım kanama olursa hemen acile gel dedi gözüm sürekli iç çamaşırımda 🤷 çıkmazsa sıkı takibimde Olcan dedi bakalım hayırlısı 2 haftam var tekrar detaylıya gitmeme
Olmazoylesey Hicret_34 Ramazanın 3. Günü yoğun kanama ile doktora başvurdum. Plasenta rahim ağzında dedi. Kanamam devam etti. Dinlendim evde. Hiçbir iş yapmadım. Dua ettim. 25. Haftaya kadar yukarı çıkma şansı varmış. Ama dr beni öyle korkuttu ki ne yapacağımı bilemedim. Cuma günü başka dr a kontrole gittim. Plasenta yukarıya doğru çıkıyor bir sorun yok dedi elhamdulillah. Yani korkma. 25. Haftaya kadar bebeğin gelişimi ile o da yukarı çıkar 🌸🌸
Hicret_34 Oozgn inşlh senin de çıkmıştır doktor hiç bir uyarıda bulunmadı bana. Ben kendim sordum cinsel ilişkiye girmek sorun olur mu dedim bir ay bekle dedi . Acaba doktor mu ilgisizdi bende anlamadım
Mavi87 Hicret_34 bu haftalarda aşağıda olurki.. sonradan yukarı çıkar morelinizi bozmayın. Benimde öyleydi çıkmış yukarı..
Nursel725 Hicret_34 hiç moralinizi bozmayın 😊benimde aşağıdaydı . Hatta 8. Haftada aşırı şekilde kanamam bile oldu . 28. Haftaya kadar zamanı var . Yukarı çıkıcak bebek büyüdükçe . Bu durum çok normal yani çok insan yaşıyo bunu 😊 ağır kaldırmayın kendinizi yormayın dinlenin bol bol