momsboys evet hem geçmemiş gibi hemde geçip gidiyor… Zor geçirenler için gerçekten çok uzun bir süreç yıpratıcı olabilir. Allah yar ve yardımcıları olsun. Ama ben maşallah hiç zorluk çekmedim bu haftaya kadar belkide oyüzden hamile olmayı çok sevdim. Yeni yeni sıkıntılarım başladı diyebilirim. Karnım büyüdükçe yoruluyorum yatamıyorum 🙈🥲🥰🙏🏻 Dua edelim birbirimize…