43 gündür doğum yapalı en kötü günlerimi yaşıyorum gitmediğim doktor kalmadı bugunde en son kadın doguma gıttım enfeksiyon ve gaz söylendi iğne serum ilaç kızım ağlıyor kaldıramıyorum bile dualarınıza çok ihtiyaçım var işe yarıyacak birsey varsa fikir verirseniz sevinirim