mmavi Edaerdogan bebegi butun gun ac susuz birakmak etkiler bence. Ayrica tansiyonunuz dusebilir. doktorunuza danisin dilerseniz.
Rusen96 Edaerdogan kac haftalik hamile oldugunuza bagli birde belli bir haftadan sonra bebek annenin yediklerinden beslenir. Zaten dinimizde hamileleri oruc tutmasi yönünde zorlama yok. Beslenmeden ziyade sussuz kalmis oluyorsunuz
Edaerdogan Yani yiyorum iftarda folik asite başladım sahuru da yapıyorum iyice iftardan sonra kuruyemiş tarzı yiyorum zaten kaldı bi hafta bozmak istemiyorum ama bebek için de endişeliyim
Rusen96 Edaerdogan 4 haftalikta mide bulantiniz halsizliginiz olmuyor mu. Iyi beslenmeniz bol su icmeniz gerek
rukiyeeefeee Edaerdogan bulantımız falan olmuyorsa tutabilirsiniz bence henüz çok küçük bi sıkıntı olacağını düşünmüyorum tabi yine doktora danışmak gerekiyor
ozgeeee_0000 Ben çok aşırı su tüketiyorum susuzluk beni etkiliyor zaten doktorumda önermedi orucu 2.trimesterde en rahat dönem olduğu için tutulabilir ama 1 ve 3. trimesterde pek önermiyorlar ama annem bende tutmuş hiç bişey olmadı diyor dayanmana bağlı 😂
Cicikus1 Edaerdogan tamamen sana ve bebeğine bağlı bu. Ben tutuyorum 4 aylık hamileyim, doktor muayene etti ve herhangi bi sıkıntı yok, kilosu vs yerinde dedi. Ama ben iftar ve sahur arası yeme içmeme dikkat ediyorum, gün içinde de etkilemiyor beni.
A-engin10 Edaerdogan etkiler🥰 ben yeni 29 haftalik oldum o kadar linc postlarina ragmen tuttum şu şekilde oftari duzgun yaptm meyvemi pekmezimi suyumu cevizimi hic aksatmadim duzenli bir sahur yaptm gecenlerde doktora gittigimde nasil beslendin bebis masallaah subhanallah 1 hafta önde gidiyo dedi cok sukur 🥰🤲🏻(bu arada tutabilirmiyim diye doktorumada danistim zorlamazzsa tutabilirsn risk yok demisti benim ve bebek acisindan)