35+2 yim yorgunluk değil de depresyon ve ağrılarım hat safhada. Sol kaburga altım ve aynı hizada sırtım çok ağrıyor artık dayanamıyorum. Özellikle kaburgamın altı sanki uyuşmuş hissiz gibi. Bebeğin ayağı tam oradaymış hareket ettikçe kaburga kemiğimi ittiriyor cok canım yanıyor, oradaki yumuşak doku da artık baskıdan uyuşmuş durumda resmen uyusuk yani his yok orda. Napıcam nasıl dayanıcam bilmiyorum. Suan bi kaç hafta ileride olmak icin her şeyimi verirdim gerçekten. Böyle konuşunca da korkuyorum allahım erken gelmesin diyorum. Ama önümde daha iyi ihtimalle 3 hafta var, nasıl yapacağım bilmiyorum. Karnımın dışı sanki incelmiş gibi bebeğim hareket ettikçe karın derim sanki yırtılacak gibi hissediyorum. Özellikle hep sol tarafımda ağrılar poposu ve ayakları orda olduğu icin. Depresyon hali var 3 gündür de. Ben cocuga nasıl bakıcam nasıl yapıcam doğduktan sonra ya bi zarar verirsem ya hayatım mahvolursa bana hiç vakit bırakmazsa gibi korkular. Sonra bunları düşününce de korkuyorum yine allahım diyorum gücüne gitmesin. Kısır döngü içindeyim hem bişeyler düşünüyorum hem düşündüklerimden korkuyorum ne yapacağımı bilmiyorum tek isteğim şimdilik ağrılarımın hafiflemesi ve bebeğimi sağlıkla dogurabilmek..