Dlyercn Selam kızlar 💁🏻 Normal doğum sonrası epizyo dikişinde açılma yaşayan var mı acaba ? Olduysa nasıl bir yol izlediniz yeniden dikiş mi atıldı, başına gelen yazabilir mi ? 😊
Yunel Yaprakdokumusever beni bayıltmışlardı canım psikolojik olarakta kötü hissetmiyim diye doktorum ama bayıltmasalar bile uyuşturuyorlar anlamazsın canım merak etme
Yunel Yaprakdokumusever ilk bebek sanırsam Bnde çok korkuyordum ama çok şükür öyle korktuğum gibi olmadı şimdi 2nciye hamileyim ve aynı hastane inşallah yine aynı şekilde olucak doktoruna sor istersen kesinlikle uyuşturuyorlar iğneyi bile hissetmiyorsun