Dilan33 banka hesabı yada ptt kartınız yoksa eve geliyor ben de başvuru yaptım faz 1 faz 2 kapsam dışı gibi bir şey görünüyor İnternetten baktım aileden başka biri yardım almıştır diyor ama eşim başvuru bile yapmadı pttyi aramalı mıyım ya da başka numara var mı bu konuyla ilgilenen